loading...
اموزش هک
تبلیغات




TAKSTAR-HACKER بازدید : 25 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (3)
موتورهاي جستجو هم هرگز نبايد ازشون غافل شد ، اولا اينکه بعد از زدن حداقل دو پست ، اسم وبلاگتون رو دستي در گوگل و ياهو و 
ثبت کنين :

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

http://submit.search.yahoo.com/free/request

http://beta.search.msn.com/docs/submit.aspx

ثانيا به رنکينگ و امتياز سايتتون توجه کنين و سعي کنين ببرينش بالا ، براي کسانيکه احيانا نميدونن رنکينگ چيه عرض ميکنم که :

اگه کسي توي مثلا گوگل اومد عبارت «نکاتي براي وبلاگ نويسي موفق تر» رو جستجو کرد و مثلا ده تا وبلاگ همچين مطلبي نوشته باشند ، گوگل بر اساس رنک (Rank) اون ده تا وبلاگ نتيجه ها رو مرتب ميکنه.

روشهاي بالا بردن رنکينگ زياده اما 2 روش معمول :

الف) ديگران زياد بهتون لينک داده باشن. 
(اين برا بالا بردن رنک کل بلاگ)
ب) شما توي يه پُست ، زياد  لينک به اين ور و اون ور بدين 
(اين برا بالابردن رنک اون پُست)

البته قسمت ب هر نوع لينک دادني ميتونه باشه مثل يکي از دوستان که تازه وبلاگشون مسدود شده معمولا در يک پُست چند تا لينک به مطالب ديگه خودشون ميدادند. (لينک به خود!)
ساير روشهاي تخصصي افزايش RANK به درد شما نميخوره ! برين سراغ قسمت 7 (خط بعد!)

7- استفاده از اسکريپتهاي مناسب

اسکريپت مثل يه ابزار و وسيله ست که برا خونه (همون وبلاگ) مجازي تهيه ميکنين.
استفاده بجا و مناسب ، از اسکريتهاي سبکي که باعث راحت تر بودن کاربر در محيط بلاگ شما ميشه ، خوبه ، اما استفاده نابجا و يه سري بچه بازيها براي گفتن «انا رجل! ما اقدر علي الاستعمال السکربت مع الاخذ النسخة و لصقه!!!» (=کپي پيست کدها!) درست نيست ، يک تيکه از حرفهاي اعتراضي مدير بلاگفا :
«شما شاهکاريد! جدي ميگويم! وقتي وارد وبلاگتان مي شوم پنجره اي باز شده با نمايش پيامي به من خوش آمد مي گويد و بعد پنجره وقت بخير باز ميشوند گاهي هم اسم پرسيده مي شود تازه وقتي هم ميخواهم پنجره مرورگر اينترنت را ببندم پنجره اي باز ميشود و پيغام ميدهد که "کجا ؟ بودي حالا!"، "خداحافظ عزيز" يا "زود رفتي رفيق واي ميستادي چايي دوم" ! تازه وقتي وارد وبلاگتان ميشوم از زمين و زمان گل مي ريزد و کلي ستاره هم در مرورگر اينترنت به دنبال نشانگر ماوس هستند در ضمن هزار تا نوشته متحرک هم در بالا و پايين و چپ و راست در حال موج زدن هستند! نگفتم شما شاهکاريد! معلومه کارتان خيلي درسته و کلي کامپيوتر بلد هستيد! اما راستش من فقط!... فقط آمده بودم آخرين مطالب وبلاگت را بخوانم که آنهم با اين همه گلريزان در وبلاگت نشد.»
براي مثال ميتوانيد از اسکريپت تغيير سايز فونت (که در بالا هم لينک دادم) ، نمايش تاريخ شمسي ، نمايش اوقات شرعي ، سايت هاي آمارگير (مثل وبگذر يا پرشين استات) استفاده کنين.

سايت اختصاصي « درّ http://dorr.ir » هم که فقط به ارائه اسکريپتهاي اسلامي به سه زبان پرداخته و شما با استفاده از آن ميتوانيد يک حديث يا آيه از قرآن رو در بالا ، کنار ، يا زير سايتتون نشون بدين.
نمونه «روزانه يک آيه از قرآن» رو در کنار همين وبلاگ ميتونين ببينين.

8- استفاده از سرويس وبلاگ مناسب

تا دلتون بخواد سرويس وبلاگ فارسي داريم ، از ميهن بلاگ و بلاگفا و پرشين بلاگ و بلاگ اسکاي گرفته تا سرويسهاي با کيفيت پايين تر مثل پارسي بلاگ و ريواس بلاگ و ايران بلاگ و جوان بلاگ و ساير ...
دقت کنيد که گفتم کيفيت مناسب و اين با پيشرفته بودن يه سيستم فرق داره مثلا پارسي بلاگ پيشرفته ست ، حتي زيادي هم پيش رفته! اما سيستمش برا من دست و پاگير بود ، يه حديث از امام علي درباب دنيا ميزنه اون بالا ، بعد يه تبليغ يانگوم مياد روش و نصفيش رو ميگيره ، فقط اون 70% که اينترنت اکسپلورر برا اينترنت استفاده ميکنن ميتونن درست وبلاگها رو ببينن و الباقي ملت محرومند از درک صحيح وبلاگها !
مثلا بنده که از فايرفاکس بجاي اکپسلورر استفاده ميکنم (تقريبا 20 درصد دنيا همينن) برخي وبلاگهاي پارسي بلاگ رو نه ميتونم درست ببينم و نه بفرض درست ديدن ، ميتونم مثل آدم! نظر بدم.

9- هدف وبلاگ نويسي

البته همانطور که مدير يکي از سرويسهاي وبلاگ گفته ، وبلاگ نويسي براي براي جذب يک نفر از جنس مخالف يا کل جنس مخالف ! هدف اکثر وبلاگها به نظر ميرسد.
از پارسي بلاگ يه عيب گفتيم اما يه حسن هم که نميشه ازش صرفنظر کرد ، اينه که اين سيستم از اول روي گسترش روابط حسنه تاکيد داشت.
مثلا در کنار وبلاگي که به هر فرد ميده ، يه محيط orkut مانند هم ميده ، که توش ميتونين دوستاتون رو اضافه کنين و ... ، اصلا آيکون افراد هم پسرونه دخترونه ست!

10- مراقب محتويات وبلاگ باشين

از لحاظ مادي ، محتويات نامناسب ميتونه باعث مسدود شدن وبلاگتون باشه. (جديدا ، به سايتهاي غير مجاز هم لينک بديد ، جرم ايشون به شما هم سرايت کرده و مسدود ميشين)
از لحاظ معنوي هم محتويات نامناسب براي کساني که به معاد معتقدند آثارش مي مونه ، در حديثي از کتاب «الطريق الي الله» ميخوندم که : «سعادتمند و خوشبخت کسي ست که با مرگش گناهانش هم بميرد.»
خلاصه وبلاگ نويسان ، مخصوصا اوناييکه مذهبي مينويسن و موثر ، بيشتر بايد مواظب ما يحتوي! ، باشن.

11- حجم مناسب يک پست

سعي کنيد مطلب طولاني ننويسيد ، مگر آنکه مطمئن باشيد بدليل جذاب و بديع بودن ، خونده ميشه. (مثل اين پست!!!)

 

 

نظر یادتون نره .

 

در صورت داشتن مشکل .مشکل خودرا در قسمت نظرات بیان کنید .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 25 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

این آموزش تنها برای قفل ۹ خانه (lock pattern) در گوشی های آندرویدی است که یکی از پراستفاده ترین نوع قفل امنیتی در گوشی های آندرویدی می باشد. به دلایل مختلفی ممکن است شما نوع اتصال این ۹ خانه برای باز کردن گوشی خود را فراموش کرده باشید ، شاید تنها راه برای ورود به گوشی را ریست کردن گوشی به حالت پایه (کارخانه) بدانید ولی امروز قصد دارم دو راه دیگر را به شما آموزش دهیم.

وقتی شما برای رهایی از این قفل گزینه ریست کردن گوشی را انتخاب می کنید تمامی مخاطبان ، پیام ها ، ایمیل ها و … را از دست خواهید داد.

پس باید دنبال راهی بهتر و کم زیان تر باشید که سایت موبایل اسکای این دو راه رو پیش روی شما در ادامه مطلب گذاشته تا شاید گره ای از کار شما باز شود .

قبل تر آموزشی برای باز کردن قفل پترنتی رو برپایه اکانت گوگل قرار دادیم . 

 

در صورت خواستن اموزش های دیگه در قسمت نظرات درج کنید تا قرار داده بشه.

 

 چطور قفل پترنی در آندروئید را باز کنیم

 

 

راه حل اول و مناسب ترین راه : (با استفاده از حفره باز امنیتی سیستم عامل آندروید)

1- تنها به یک خط دیگر نیاز دارید (مثل تلفن ثابت یا تلفن همراه دیگر)

۲- پس از تهیه آن ، به گوشی خود زنگ بزنید.

۳- پس از برقراری تماس ، کلید خانه را بزنید (معمولا با این کلید در این حالت می توانید به صفحه اصلی آندروید بروید) ، سپس با رفتن به قسمت نرم افزارها و پیدا کردن نرم افزار و در قسمت تنظیمات نرم افزار ، تیک فعال بودن آن را بردارید و یا آن را پاک کنید.

مزایا روش اول : روش اول به جز هزینه برقراری تماس اولیه هیچ عیب و پیچیدگی خاصی ندارد و پیشنهاد می شود در صورتی که روش اول جواب نداد از روش دوم استفاده شود.

راه حل دوم و در صورت کار نکردن راه حل اول : ( از طریق محیط H-Boot یا فاکتوری ریست)

1-گوشی خود را خاموش کنید
۲- در این قسمت ما با دو کلید پاور و ولوم گوشی کار داریم پس ابتدا کلید کاهشی ولوم را نگه دارید و سپس دکمه پاور را بزنید>در صورت درست انجام دادن این کار ، محیط H-Boot برای شما ظاهر خواهد شد.
کلید پاور= به وسیله فشار دادن این کلید ، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.
کلید های ولوم= می توانید با فشار دادن ولوم زیاد ، به سمت بالا و همین طور با فشار دادن ولوم کم به سمت پائین بروید.
۳- با استفاده از کاربردهای بیان شده از دو کلید ولوم و پاور ، گزینه Recovery را انتخاب کنید.
۴- هر وقت علامت مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی آندروید ظاهر شد > این بار دکمه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.
۵- صفحه ی جدیدی برای شما ظاهر می شود ، گزینه wipe reset factory را انتخاب کنید.
۶- بعد از انتخاب tracball ، برای شما پیغامی مبنی بر موافقت برای انجام عملیات می آید که شما گزینه ‘yes’ را انتخاب کنید.

 

عیب های روش دوم : متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

 

در صورت داشتن مشکل در قسمت نظرات مشکلات خودتون رو بیان کنید.

 

برای پیشرفت سایت نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 30 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Yahoo! Messenger پرطرفدارترین و محبوب ترین نرم افزار چت با کامپیوتر می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که این نرم افزار فوق العاده را نشناسد.

اگر برای یک بار از این پیام رسان استفاده کنید ، قطعا یکی از طرفدارای پروپا قرص آن می شوید به دلیل داشتن امکانات فوق العاده نظیر :

- شکلک های بسیار زیبا برای جواب طرف مقابل

- اتاق های چت مختلف برای هر کشور

- اشتراک گذاشتن عکس

- ارتباط با شخص مقابل از طریق وبکم

- ارتباط صوتی با طرف مقابل با کیفیتی عالی

- چالش دوستان خود به بازی های کلاسیک یاهو در پنجره ی مسنجر

- انتخاب آواتار دلخواه برای آی دی خود

- پوسته های متعدد گرافیکی و جالب

- تبادل پیام های متنی با چند نفر به صورت همزمان

در این ورژن که امروز در دانلود ۰۰۹۸ برای دانلود قرار داده ایم برخی از قسمت ها بهبود یافته اند و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را دانلود کنید .

 

راستی نظر یادتون نره .

 

دانلود رایگان نسخه جدید Yahoo! Messenger 11.5.0.228

 

 

 

 

 

برای پیشرفت سایت نظرات خود را در قسمت نظرات بیان کنید .

 

 

 

password رمز فایل : www.download0098.com

 

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 

 

size حجم فایل : ۱۷.۵ مگابایت

 

دانلود با لینک مستقیم

TAKSTAR-HACKER بازدید : 35 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Firefox

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که اینمرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگرنرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

ویژگی ها و قابلیت های مرورگر وب Firefox :

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری و نمایش صفحات وب
- نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن
- دارای تم ها و پلاگین های کاربردی و بی نظیر
- رابط کاربری آسان و جذاب
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- پشتیبانی کامل از اچ تی ام ال ۵
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- جلوگیری از باز شدن تبلیغات مزاحم پاپ آپ
- قابلیت مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- نصب آسان و از همه مهمتر رایگان بودن آن

 

 

دانلود نسخه فارسی با لینک مستقیم 

 

حجم فایل:24مگابایت

 

password رمز فایل : www.download0098.com

TAKSTAR-HACKER بازدید : 32 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

AQQ یک ابزار چت می باشد . این نرم افزار یک پیام رسان فوری است که Jabber، Yahoo Messenger، Gmail و سایر مسنجر ها مانند Nimbuzz را پشتیبانی می کند. 

این نرم افزار طراحی شده است تا دسترسی به سروسی پیام رسان فوری را فراهم آورد و شامل ویژگی ها منحصر بفرد مانند افزونه های AQQ می باشد. .AQQ ابزار گفتگویی امن و قابل اعتمادی را برای کاربران خود فراهم می آورد.

 

AQQ mesenger v2.4.6

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

-  دارای انواع شکلک های چت

- ارسال پیام گروهی 

- دارای رابط کاربری مدرن

- دارای قابلیت تغییر ظاهر به دلخواه کاربر

- قابلیت گروه بندی پیام ها.

- پشتیبانی از سرویس SMS

و...


آموزش آنلاین شدن با سرویس های Jabber مانند نیمباز

 

 

برای اتصال به نیمباز و یا سرویس های jabber دیگر شما ابتدا گزینه jabber را انتخاب کنید سپس آیدی خود را با پسوند jabber خود بنویسید برای مثال:

ID@nimbuzz.com

 سپس پسورد خود را وارد کنید در پنجره باز شده در کادر Port باید عدد را 5222 بنویسید ( فقط مخصوص نیمباز )

در قسمت Host IP هم باید o.nimbuzz.com را بنویسید ( مخصوص نیمباز ) سپس انلاین شوید و از امکانات این مسنجر فوق العاده 

بهرمند شوید.

نکته: برای اتصال به سرویس های دیگر به غیر از نیمباز باید Port و Host Ip مربوط به همان سرویس را وارد کنید

 

 

 

دانلود برای ویندوز های 64 بیتی

 

 

    • پسورد : www.nimmob.ir

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

   دانلود برای ویندوز های 32 بیتی

 

 

    • پسورد : www.nimmob.ir

 

 

 

   دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

 

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 26 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

هک..! شاید فکر کنید که اینکار خیلی سخت و حتی غیر قابل انجام میباشد...اما اینجور نیست...شما هم میتونید یک هکر باشید...در اینجا چند ترفند هک ایدی نیمباز براتون توضیح میدم که ببینید کههک چیز دور از دسترسی نیست. جالبه بدونید با اینکه این ترفندها خیلی پیش پا افتاده هستن ولی اکثر مواقع جواب میدن. (1) هک با ساخت صفحه تقلبی چت نیمباز اینکار یه خورده واسه بعضیا سخته..باید با کد( sourse ) صفحه وب چت نیمباز یعنی http://web.nimbuzz.com تویه هاستی که فضا دارید یه صفحه تقلبی بسازید..اینکار هرچقدر ظریفتر انجام شود بیشتر احتمال هک طرف رو زیاد میکند. (2) هک با فریب طرفتون مبنی بر واردکردن ایمیل جعلی اکانت ایدی برای این کار شما باید طرفتون رو فریب داده و کاری کنید که طرفتون در اکانت (پروفایل ریجستری) خود در قسمت ایمیل..ایمیلی که شما میخواهید وارد کند...به طور مثال شما با توجهبه اینکه جی پی ار اس مجانی در صدر درخواست های نیمبازیا میباشد شما میتوانید به طرفتون بگید اگه در قسمتاکانت خودش در قسمت ایمیل..ایمیل mailto:FreeNimbuzz-iran@yahoo.com را وارد کند نیمبازش free میشود توجه کنید که ایمیل تقلبی قبلش باید خودتون ثبت کرده باشین در این صورت شما میتوانید از سایت نیمباز از گزینه forget password پسورد طرفتون رو به دست اورید. (3) هک با کد ایکس ام ال ) xml ( اگه این کد رو طرفتون تو بمبوس بزنهایدیش از سرور نیمباز پاک میشه و شما میتوانید بلافاصله با ریجستر ایدی..ایدی طرف رو صاحب بشید...یعنی به طرفتون بگید که این کد دیسی اددلیستیا انتی بن میباشد یا هر حقه ی دیگر..این هم کد: id_tarafetoon@nimbuzz.com" id="id_tarafetoon" > فقط یادتون باشه این کد را هرگز بر روی ایدی خود اجرا نکنید (4) هک با برنامه کراکر ) cracker soft ( به این روش نمیشه گفت هک چون تو این روش شما یه برنامه دارین ( cracker ) و یه سری فایل تکست که پر از پسوردهای رایج نیمباز هست ( password list ) که تنها کاری که میکنید اینکه که فایل تکست رو میدید به برنامه و همچنین ایدی هدف رو توبرنامه مینویسید و استارت! به همین سادگی و به همین خوشمزگی..جهت اطلاعتون برنامه خودش پسوردها رو بر روی ایدی طرف با سرعت بالا تست میکنه و در صورت کرک شدن پسورد طرف برای شما به نمایش در میاد..البته این روش به سرعت اینترنتتونبستگی داره! فکر کنم حالا فهمیده باشین که چرا به این روش میگن کرک! نه هک!!

 

 

در صورت داشتن مشکل در قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید.

 

درضمن نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 25 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز یه عکس بسیار جالب رو براتون گذاشتم.

برای اینکه خوب ازش حالی بشید دستورات پایین عکس را به خوبی اجرا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 31 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شکستن و هک کردن قفل ویندوز 7 و 8در این پست نحوه شکستن قفل ویندوز های 7 و 8 بدون استفاده از هیچگونه برنامه ای و بصورت تصویری آموزش داده میشه. در این آموزش سعی شده که از حداقل میزانِ کدنویسی استفاده بشه تا افرادی هم که از کد نویسی خیلی سر در نمیارن، بتونند براحتی قفل ویندوز های 7 و 8 رو بشکنند. این آموزش بصورت ویدئویی هم برای شما کاربران عزیز قرار داده شده تا در صورتی که به مشکل خاصی در حین کار برخوردید بتونید با مشاهده فیلم، مشکلات خودتون رو حل کنید ...

 

 

 

برای مشاهده بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 34 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام دوستان

 

1/خب اول به روم مورد نظرمون میریم و اسممونو ثبت میکنیم و این لینکو ویرایش میدیم

 

 

http://www.esm chat room.ir/?AdminRegUserEdit&admin&id=user id

 

 

در قسمت آخر لینک که نوشته user id کد یوزرمونو میدیم برای فهمیدن کد یوزر دکمه ی Ctrl رو میگیریم و U رو میزنیم خب صفحه ای باز شد

 

 

که توش یه سری کد هست حالا تقریبا وسط صفحه یه جایی نوشته user id و جلوش یه عددی هست اون عدد میشه کد یوزر ما حالا توی آخر لینک

 

 

همونجایی که نوشته user id اون عددو میدیم خب حالا توی لینک یه جایی نوشته esm room و ما اسم روم مورد نظرمونو میدیم توی اون قسمت

 

 

حالا به این ادرس میریم و لینکو کوتاه میکنیم tinylink.ir و وقتی که لینک کوتاه شد اونو توی پنجره ی خصوصی به یکی از مدیرا میدیم

 

و وقتی که مدیر روش کلیک کنه ما میشیم مدیر

 

در صورت داشتن مشکل در قسمت نظرا ت مشکل خود را بیان کنید .

 

 

درضمن برای پیشرفت وبلاگ نظرات خود را در قسمت نظرات بیان کنید.

 

نظر یادتون نره .

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 44 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

خب برای اخراج نشدن از چت روم اول میریم توی start بعد روی گزینه ی run کلیک میکنیم و توی کادری که باز میشه mmc زا تایپ میکنیم

 

  بعد اینترو میزنیم خب حالا یه صفحه ی دیگه بازمیشه 

 روی گزینه ی file کلیک میکنیم بعد

 

چندتا گزینه زیرش باز میشه روی add/remove snap-in کلیک میکنیم حالا یه پنجره ی دیگه باز میشه که کلی گزینه داخلش هست رو گزینه ی

ip security policy management 

یک بار کلیک میکنیم و گزینه ی 

addرا میزنیم و یه صفحه دیگه باز میشه که رو گزینه finish میزنیم

و حالا  گزینه ی ok را میزنیم یک کامپیوتر زرد رنگ میبینیم که روی آن دو

 بار کلیک میکنیم تا مدیریت از طریق ای پی بسته شه 

 

وقتی که بسته شه کامپیوتر به رنگ سبز در میاد حالا روی گزینه ی file

 میزنیم و گزینه ی save as رو انتخاب میکنیم

حالا دیگه از روم اخراج نمیشید

 

اگه در اجرای این ترفند مشکلی داشتید در قسمت نظرات بیان کنید.

 

نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 37 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

كد زیر را در قسمت تنظیمات وبلاگ ، به عنوان آخرین كد اضافه کنید....

" همانطور که مستحضر هستید ، خیلی از کاربران که برای وبلاگ یا سایتشان زحمت زیادی می کشند ، دوست ندارند که مطالب و بخصوص تصاویری که استفاده می کنند توسط بیننده ها قابل دریافت باشد ، یکی از راهکارهای جلوگیری از اینکار ، بستن راست کلیک است ، هرچند راه های بسیاری برای دریافت مطالب و عکس ها وجود دارد ، اما می توانید با استفاده از کد زیر ، راست کلیک ماوس را در وبلاگ یا سایت خود ببندید "

 

 

 

<script type="text/javascript">

var msg_box ="please don't right click";

function dis_rightclickIE(){

if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3))

alert(msg_box)

}


function dis_rightclickNS(e){

if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3))

{

alert(msg_box)

return false;

}

}

if (document.layers){

document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);

document.onmousedown=dis_rightclickNS;

}

else if (document.all&&!document.getElementById){

document.onmousedown=dis_rightclickIE;

}

document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

 

</script><div style="display:none;"><li><a href="http://forums.pichak.net/">انجمن</a></li></div>

 

 

نکته : در ضمن برای تغییر پیام اخطار . باید این جمله را تغییر بدیدplease don't right click

 

 

نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 31 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

شما ابتدا به سایت http://www.yahoo.com/ رفته سپس گزینه  mail را کلیک نمائید در صفحه ای دیگر شاهد دو کادر در سمت راست میباشید.

در کادر بالا ایدی شخص را وارد میکنید و در کادر پائین ۱۰ پسورد اشتباه وارد میکنید یاهو فکر میکند ایدی میخواهد هک شود به همین دلیل ایدی را برای ۱۲ ساعت قفل میکند    به همین راحتی.هههه

 

نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 40 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

متاسفانه در چت روم های پی اچ پی ضعفی وجود دارد که می توان کاری کرد اسامی افراد آنلاین در چت روم لود نشود و همچنین شما مخفی بمانید ، در این صورت ادمین ها و ناظرین نمی توانند شما یا دیگر افرادی که بعد از شما وارد می شوند را اخراج کنند . در گذشته لغت زیر در چت روم ها فیلتر نبود و می شد با آن ها لوگین و لیست چت روم هارا قفل کرد

rn

 بقیه در ادامه مطلب .

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

1- پیامهایی که تلفن همراه شما را ستاره باران می کنند.

دو تا جمله توی وی چت هست که با تایپ اونها توی گوشی یا دستگاه طرف مقابل پر از ستاره و یا کیک تولد میشه .

با نوشتن I MISS U یا MISS YOU دستگاه طرف مقابل پر از ستاه میشه

با نوشتن HAPPY BIRTHDAY یا BIRTHDAY دستگاه طرف مقابل شما پر از کیک تولد میشه .

b2ap3_thumbnail_wp_ss_20131112_0001.pngb2ap3_thumbnail_wp_ss_20131112_0002.png

2- تغییر صدا در پیامهای صوتی وی چت با WECHAT VOICE

این قابلیت برای دارندگان گوشیهای اندروید می باشند و دارندگان این پلتفرم میتوانند برنامه WECHAT VOICE را دانلود کرده و صدای خود را به شکلهای مختلف تغییر داده و در وی چت استفده نمایند که قطعا لذت بخش خواهد شود.

3- تغییر نام لیست مخاطبین وی چت 

شاید شما دلتان نخواهد که مخاطبینتان در وی چت با همان نام دیده شوند ، شما می توانید به راحتی نام مخاطبان خود را تغییر دهید برای این منظور می توانید روی تصویر شخص مورد نظر در قسمت مخاطبان کلیک کرده سپس روی سه نقطه کلیک کنید و روی ALIAS کلیک کرده و هر نامی که خواستید قرار دهید.

4- نوشتن متن در قسمت مومنت MOMENTS

شما در قسمت مومنتز یا همان آلبوم به راحتی می توانید تصویر اضافه کرده و متن کتاهی برای آنم در نظر بگیرید ولی اگر بخواهید متنی قرار دهید فقط کافیست که روی آیکون دوربین کلیک کرده و برای مدت سه الی چهار ثانیه آنرا نگهدارید تا بتوانید متن دلخواهتان را اضافه نمائید.

5- استفاده از وی چت در محیط وب ، کامپیوتر 

قبلا در مورد این مورد مفصل توضیح داده ایم

6- تغییر تصویر زمینه محیط چت روم وی چت

شما می تونید مثل تصاویر بالا پس زمینه محیط چتتون رو تغییر بدیید و کافیه برای این کار به مسیر زیر برید

settings -> General -> Chat Back ground

7- مخفی کردن نوشته های بعضی از مخاطبینتون

می دونید که هر مخاطبی که تو لیست شما قرار داره وقتی مطلب یا عکسی رو توی مونتز MOMENTS آپلود میکنه برای شما هم آلارم میده و میتونید اونرو ببینید حالا اگر نخواید آپلودهای بعضی از مخاطبینتون دیده بشه چکار باید بکنید؟ خیلی سادست به مسیر زیر میرید و کسانی که نمیخواید آپدیتهاشون رو ببینید به لیست اضافه میکنید

Settings->Privacy->Moments->Hidden

8- پاسخ به نظر خاصی در لیست نظرات

فرض کنید چند نفر روی تصویر ویا مطلب شما نظر داده اند و شما میخواهید خطاب یه یکی از آنها پاسخ دهید. برای اینکار روی متن کامنت شخص مورد نظر کلیک میکنید ، می بینید که پاسخ خطاب به وی داده می شود.

9- پیدا کردن تمامی تصاویری که در وی چت از آنها استفاده کرده اید ، اندروید

این قابلیت رو من روی پلتفذمهای دیگه استفاده نکردم ولی روی اندروید استفاده کردم و جواب داده و میتونه خیلی کاربردی باشه ، شما می تونید به تمامی تصاویری که در ویچت استفاده کرده اید دسترسی داشته باشید.

برای این منظور وارد فولدر وی چت رد sd card شوید روی MicroMsg کلیک کنید و روی فولدری که نام ثابتی نداره و از یه سری حروف به معنی تشکیل شده کلیک کنید توی گوشی که من تست کردم اسمش این بود jdefjghkllnbh بود حالا به فولدر image2 برید و این گزینه رو سرچ کنید *.jpg می بینید که تمام تصاویر براتون لیست میشه.

10- دوستان خود را از موقعیت مکانی خود آگاه کرده و به راحتی آدرس تصویری بدهید

خیلی راحت توسط وی چت می توانید نقشه مکانی را که در آن قرار دارید برای دوستانتان ارسال کنید . برای این کار کافیست به محیط چت شخص مورد نظر وارد شده و روی علامت + کلیک کرده و location را انتخاب نمائید ، خواهید دید که نقشه مکان فعلی شما برای دوستتان ارسال می شود.

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 47 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)
آموزش هك ايميل و بدست آوردن پسورد ان
به در خواست دوستان روش هک کردن ايميل روهم میگم
ما باید سیستم امنیتی شو از کار بنداریم یعنی همون جایی که ما پسوردمون یادمون می ره میریم از اونجا می گیریم (منظور همان forgot password است)
برای این کار ابتدا وارد ایمیل خودتان شوید و سپس مراحل زیر را به طور کامل انجام دهید :
۱-برید به Compose همون جایی که میل می فرستید
در قسمت to بزنید mihancard@yahoo.com
۲- در قسمت Subject آدرس ايميل طرف رو بزنید
۳- و در قسمت سوم همون جایی که میل می زنید باید این رو بزنید تا ياهو هنگ کند:
k1s%%@^@#LDMCA-23a_112~!!233#()$392(@)#)$(%s
###your imail###!*&#^$@
###Your password###@@#!
*!&#%$%!@_)!#&$%@$@_#) """
::her or his imail::
به جای your imail ايميل خودتون و به جای Your password پسورد خودتون و به جای Her or his imail ايميل کسی که می خواهید هکش کنید را بنویسید
بعد از انجام درست مراحل بالا پسورد ايميل کسی که می خواستید هکش کنید برای شما ایمیل میشه.
نکته : این روش برای سرويس هايي که از سایت yahoo ساخته شده باشند ۱۰۰٪ کار میکنه ولی در مورد سرويسهايي که از سایت های دیگر ساخته شده باشند احتمال جواب دادن ۵۰ ٪ می باشد.
در صورت داشتن مشکل تو قسمت نظرات بیان کنید.
نظر یادتون نره .
TAKSTAR-HACKER بازدید : 131 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

اینم یه پسورد لیست قوی

هر چی خواستید بهم بگید تا براتون بزارم

توی قسمت نظرات مشکلات خود را بیان کنید

در ضمن برای پیشرفت سایت به نظرات شما احتیاج داریم. 

با تشکر TAKSTAR-HACKER

 

 

 

لینک دانلود

TAKSTAR-HACKER بازدید : 20 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

Hide%20Your%20IP%20Address%20v1 دانلود نرم افزار مخفی کردن آی پی   Hide Your IP Address v1.0

IP شماره ايست که به هر کامپيوتر متصل به اينترنت داده ميشود تا بتوان به وسیله آن شماره به آن کامپيوتر دسترسي داشت. اين عدد براي کامپيوترهايي که حالت سرور دارند و نيز کامپيوترهاي کلاينتي که معمولا به روشي غير از شماره گيري (Dial Up) به اينترنت وصل هستند، عددي ثابت و براي ديگران عددي متغيرمیباشدو در هر بار وصل شدن به اينترنت اين شماره عوض ميشود يعني هر بار که شما با شرکت ISP خود تماس گرفته و به اينترنت وصل ميشويد، عددي جديد به شما نسبت داده ميشود.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند را برای مخفی کردن IP کامپیوتر برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.
Hide Your IP Address نام نرم افزاری است که با مخفی کردن IP شما هنگام کار در اینترنت باعث چندین عملکرد مفید از جمله در امان بودن از حمله هکر ها،امکان دانلود بینهایت از سایت های دانلود خارجی و ثبت نشدن شماره کامپیوتر شما هنگام کار در اینترنت است.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجه فرمائید.

بسیاری از افراد از حمله هکر ها بدون اینکه خود متوجه شوند متضرر شده اند.هکر ها با دستیابی به IP افراد می توانند تمامی اطلاعات آن ها را دزدیده و منتشر کنند.بااین نرم افزار دیگر نگران این مشکل امنیتی نخواهید بود.حتما شما هم دیده اید که هنگام دانلود از سایت های دانلود خارجی مانند رپید شیر و مگا آپلود و ..
هنگام دانلود فایل برای بار دوم دیگر نمی توانید دانلود کنید زیرا IP شما یک بار ثبت شده. با این نرم افزار می توانید با توجه به مخفی ماندن IP ،اقدام به دانلود مجدد از این سایت ها کنید.

 

 

 

رمز فایل:www.mihandownload.com

 

دانلود با لینک مستقیم   با حجم 1 مگ

 

 

 

 

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 21 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

ساخت چت روم روی هاست رایگان

 
اول بريم به سايت www.000webhost.com
بعد اونجا يه اكانت بگيريد
خب بلد نيستين يه يوز درست كنيد؟من آموزششو ميدم بعد كه رفتين به اين سايت اون پايين نوشته sing upرو اين كليد كنيد
سپس يه صفحه واستون باز ميشه
قسمت اول كه اين متن رو نوشته رو خالي ميذاريمI want to host my own domain (domain must be registered already)
سپس در كادر پايينش جلو wwwيه آدرس بزنيد توش واسه هاستتون اين آدرس چت روم شما خواهد بود
خب بعد در قسمت Your name يه اسمي واسه هاستتون بزنيد
Your email در اين قسمت ايميلتون رو بزنيد
Password در اين قسمت يه رمز واسه هاستتون بزنيد مثال(??????A)
Type password againدر اين قسمت هم رمز را تكرار كنيد
و در آخر حرف داخل تصوير را وارد كنيد مثال اگه شكلك اينطوري نوشته كه يه تعداد حرف بالا و يه تعداد حرف پايين قرار دارد شما بايد اول حروف اولي را بنويسيد سپس با يك فاصله حروف سمت ديگر را بنويسيد براي مثال
ffdf25 fderyf2
خب سپس تيك جلوي اين گزينه را فعال كنيد I agree to Terms Of Service
سپس كليد 
را بزنيد در صورتي كه شما قبلا ثبت نام كرده باشيد بايد ايميل خود را تغيير دهيد و يك ايميل ديگر بزنيد
حالا خود به خود وارد هاست ميشين بعدش يه ايميل واستون مياد كه ايميل فعال سازي ميباشد ايميل را باز كنيد و لينك فعال سازي را روش كليد كنيد بعد وارد هاست ميشين
اينو بگم براي وارد شدن به هاست بايد به اين آدرس برويد
http://members.000webhost.com/login.php
توجه اين متن قرمز رنگ براي وقتي است كه هاست را از طريق ايميل فعال كردين
((((((((((خب حالا ايميل و رمزي كه زده بوديد را بزنيد و حرف تصوير را بزنيد حالا وارد هاست خود ميشويد قبل از هرچيزي چك كنيد كه ادرس سايتي كه ساخته اييد فيلتر نباشد براي اينكار در قسمت راست هاست خود ادرس نوشته در صورتي كه فيلتر بود بايد اكانت را پاك كرده و سپس دوباره ساخت))))))))))
خب بگذريم
حالا كليد Go to CPanel را بزنيد تا وارد صفحه هاست خود بشين
خب كاره ما از الان شروع شد
خب حالا در اين صفحه گزينهFile Managerرا بزنيد حالا يه صفحه واسه شما باز ميشه صبر كنيد تا صفحه واسه شما كامل باز بشه وقتي باز شد (شايد از شما رمز بخواهد شما بايد رمزي كه واسه اكانت انتخاب كرديد را بزنيد اگرم رمز نخواست به ادامه گوش كنيد،يا ميتوانيد=در صورتي هم كه رمز را بلد نبوديد پنجره را ببنيد سپس رو همون گزينه file managerكليد كنيد اگر باز رمز خواست بايد رمز را بزنيد)
خب بعد از وارد كردن رمز اكانت خود صفحه ايي باز خواهد شد داراي گزينه هايي چون
Up ..
public_html
.ftpquota
DO_NOT_UPLOAD_HERE File
خب در اينجا شما گزينه
public_html
را بزنيد بعد يه صفحه ديگه براي شما باز خواهد شد خب در اينجا بايد اسكريپت چت روم خود را اپلود كنيد
دانلود اسكريپت چت روم با لينك مستيقم (منبع:etchat)
بعد از دانلود بايد اين اسكريپت را در هاست اپلود كنيد خب در اين صفحه گزينه ايي به اسم وجود دارد شما روي اين كليد كنيد يه صفحه باز خواهد شد ابتدا فايل را انتخاب كنيد سپس اپلود كنيد بعد برگرديد به اين صفحه سپس وارد فايلي كه اپلود كرديد بشين در اينجا فايلي به اسم كانفيگ وجود دارد(config)فايل را پيدا كنيد جلوي اين فايل گزينه ايي به اسم EDiT وجود دارد شما اين گزينه را بزنيد تا فايل كانفيگ را ويرايش كنيد
خب حالا يه صفحه باز خواهد شد شما ابتدا بايد اطلاعات ديتابيس را وارد اين بكنيد حالا بهتون ميگم چطوري ديتا بيس بسازيد خب حالا واسه ساخت ديتابيس بياييد به صفحه اول هاست همون جايي كه اين گزينه را زديد خب پايين ترش يه گزينه ايي هست به اسم و شكل(MySQL) خب رو اين كليد كنيد حالا يه صفحه باز خواهد شد در اين جا يه پنجره ايي هست داراي ?تا جاخالي ابتدا در جاخالي اولي يه اسم بزنيد مثل (ali)يا(a)يه اسم يا حروف انگليسي خب سپس بهتر است در جاخالي دومي هم اسمي كه در اولي را زديد را بزنيد در جاخالي سومي يه رمز مثل (??????a)بزنيد اگر در رمز خود مثل اين نباشد به مشكل مواجه خواهيد شد وقتي زديد در جاخالي ?هم رمز را تكرار كنيد حالا كليد
create database
را بزنيد
براي ديدن بقيه به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد.
سپس شما يك ديتابيس ساخته ايد حالا ديتا بيس شما نشان داده خواهد شد مثل
$mysql_host = “mysql15.000webhost.com”; $mysql_database = “a6147972_a”; $mysql_user = “a6147972_a”; $mysql_password = “??????a”; ديتابيس شما مثل متن بالا خواهد بود خب حالا بريم تو اسكريپت چت روم در اسكريپت چت روم بايد شما اطلاعات ديتابيس را وارد كنيد براي اينكار وقتي فايل را editكرديد متني هست شبيه
$database = “etchat”; //Datenbankname
$sqlhost = “localhost”; //Datenbank Hostname
$sqluser = “root”; //Datenbank Username
$sqlpass = “”; //Datenbank Passwort
ابتدا شما بايد اطلاعات را وارد اين بكنيد براي اينكار وقتي ديتابيس ساختيد اولين متن را كپي كنيد(متني كه بين” ”هست براي مثال mysql15.000webhost.com اين متن را بايد در وسط ” ”در جلوي sqlhost بين تگگ ” ” كپي كنيد براي مثال مثل متن زير
$sqlhost = “mysql15.000webhost.com”; //Datenbank Hostname
خب اين براي لوكال هاست بود(localhost)شما هنوز ?تا شو پر نكرديد براي اينكار متني كه شبيه اين متن هست را كپي كنيدa6147972_a (اين متن در ديتابيسي كه ساختيد وجود دارد )خب حالا اين رو در جلوي databaseكپي كنيد اينم مثل همون بالايي هست وقتي كپي كرديد بايد sqluserرا هم پر كنيد براي اينكار بهتر است وقتي ديتابيس را درست ميكنيم بهتر اين است كه دوتااسمي كه بايد وارد كنيم را يكي باشه وقتي يكي باشه شما ميتونيد همون متنa6147972_a را كپي كنيد در صورتي كه نباشد بايد در ديتابيس نگاه كنيد و هماهنگي بين متن را خودتون درستش كنيد وقتي زديد در آخر از شما پسورد را ميخواد كه شما رمزي كه زديد را بايد بزنيد بين” ” جلوي متن sqlpass براي مثال پسورد من ??????aهست كه اينطوري وارد ميكنم
$sqlpass = “??????a”; //Datenbank Passwort
خب حالا وقتي زديد در بالا گزينه سيو را بزنيد تا كارهايي كه كرديد سيو بشن
خب حالا وارد ادرس چت رومتون بشين كه مراحل نصب اسكريپت هست كه يه متن آبي رنگ به نام instalion….كليد كنيد تا نصب بشه بعد چت روم شما بالا مياد رمزه مديريت شما
user:admin
password:admin
بزنيد و وارد چت روم خودتون بشید.
راستی یه چیز رو یادتون نره زود رمز مدیریت رو تغییر بدید.
TAKSTAR-HACKER بازدید : 66 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که شرکت سان مایکروسیستمز آن را ابداع کرده‌است. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم عامل خاصی نمی باشند .جاوا برای نوشتن انواع برنامه‌های کاربردی مناسب است. با جاوا می‌توان انواع برنامه‌های زیر را نوشت:
* برنامه‌های تحت وب
* برنامه‌نویسی سیستم‌های کوچک مانند موبایل، پاکت پی‌سی و …
* برنامه‌های کاربردی بزرگ (Enterprise)
* برنامه‌های رومیزی (Desktop)
* و غیره .

 

حال که با اهمیت این زبان برنامه نویسی دوست داشتنی آشنا شدید ، می توانید از کتاب آموزش Java به زبان فارسی استفاده و به صورت رایگان دانلود نمایید .

 

نام کتاب : آموزش جاوا (Java Programming)

نویسنده : محمد باقر معموری – احسان شاه بختی

زبان : فارسی

تعداد صفحات : ۲۰۴

 

 

  • رمز فایل: www.p30eng.com

 

دانلود:با لینک مستقیم  

 

 

 

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 21 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب مرجع آموزش زبان PHP

توسط هک و ابزار | پست شده در: آبان ۱۷, ۱۳۹۲ ۴ دیدگاه

آموزش پی اچ پی

نام کتاب :  مرجع آموزش زبان PHP

 

نویسنده : محمد بشیری

 

زبان کتاب :  پارسی

 

تعداد صفحه :  ۱۸۵

 

قالب کتاب : PDF

 

حجم فایل :  ۱,۳۳۰  کیلوبایت

 

توضیحات : php یک زبان پردازه نویسی که متن آن در اختیار عموم قرار گرفته و در سند های HTML برای اجرای توابع محاوره ای طرف سرویس دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان در تمام سیستم عامل ها ی اصلی اجرا می شود و اساسا با لینوکس و سرویس دهنده های وب یونیکس در سرویس دهنده های ویندوز (همراه با نرم افزار های افزودنی ) مورد استفاده قراز می گیرد . PHP را می توان در یک صفحه وب گنجاند و ار آن برای دستیابی به اطلاعات بانکهای اطلاعاتی و نمایش آنها استفاده می شود. انشعاب سند های HTML حاوی پردازه های PHP معمولا PHP. است. PHP پیش از این مخفف Personal Home Page بود و در نگارشهای حدید تر نیز مخفف PHP Hypertext Preprocessed است. ساختار گرامری آن نسبتا ساده و به ساختار گرامری پرل (PREL) شباهت زیادی دارد ، برخی از جنبه های Bourne shell ، جاوا اسکریپت و C را نیز داراست. PHP را می توان نوعی فناوری نیز به شمار آورد.

 

 

 

دانلود:با لینک مستقیم 

 

پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 32 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

این بار می خواهم نحوه ورود به چت روم با اسم کاربرای دیگر رو یادتون بدم

اول باید اسم کار بر را در قسمت نام وارد کنید بعد همزمان کلیدalt+255رو فشار بدهید خوب حالا ورود به چت روم را بزنید.

به همین سادگینیشخند

 

نظر یادتون نره.

 

{در صورت داشتن مشکل در قسمت نظرات مشکل خود را مطرح کنید.}

TAKSTAR-HACKER بازدید : 26 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

اموزش واد شدن به چت روم بدون داشتن اسممتفکر

برای وارد شدن به چت روم بدون اسم فقط کافیست در قسمت وارد کردن نام دکمه alt+255رو همزمان بزنید وحالا ورود به چت روم را بزنید.

به همین سادگی حالا شما بدون اسم وارد چت روم شدید.

 

نظر یادتون نره.

TAKSTAR-HACKER بازدید : 45 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام من در این قسمت می خواهم نحوه کپی کردن در چت روم رو یادتون بدمفرشته

اول باید امتحان کنید که ایا کلیک راست رو بستن یا خیر،در صورت باز بودن در چت روم کلیک راست کنید وگزینه اخر را بزنیدInspect element اما در صورت بسته بودن کلیدctrl+shift+iرو همزمان فشار دهید،همونطور که می بینید در پایین صفحه صفحه دیگری باز شده که در ان باید دنبال کلمه copyوpasteبگردید همونطور که می بینید جلوی این کلمات کلمه ی fulseوجود دارد باید این کلمه رو به trueتغییر بدیدخوب حالا کلید اینتر رو بزنید،تبریک می گم شما حالا می توانید کپی کنید.

 

نظر یادتون نره.

TAKSTAR-HACKER بازدید : 28 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

در این قسمت می خواهم اموزش ورود به صورت مخفی در چت روم رو یادتون بدم البته باید ناظر باشیدنیشخند

برای اینکار فقط کافیه که اسم یکی از مدیران رو بزنید {البته اسمی مدیری رو بزنید که حال حاظر در چت روم حضور نداشته باشد}و ورود به چت رو بزنید خوب حالا از شما رمز می خواد بیاد اسم مدیر رو پاک کنید واسم ورمز خودتون رو بزنید در ضمن همونطور که می بینید گزینه ای را برای شما می اورد گزینه ی ورود مخفی اون رو انتخاب کنید وبعد ورود به چت روم رو بزنید خوب حالا شما به صورت مخفی وارد روم شدید.

به همین سادگیمتفکر

 

نظر یادتون نره.

TAKSTAR-HACKER بازدید : 38 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

در این قسمت می خواهم نحوه وارد شدن به اتاق های دارای رمز رو به شما اموزش بدم

اول باید کلید f12رو فشار بدید همونطور که می بینید برای شما در پایین صفحه ،صفحه ی دیگری باز شده حالا باید در قسمت جستوجو این کلمه رو وارد کنیدroom_not_allowed بعد اینتر بزنید خوب حالا باید این جمله رو ویرایش کنید، فقط کافیه که room_not_allowedرو به roomتغییر بدید یعنی این قسمت _not_allowed رو ازش پاک کنید واینتر رو بزنید، به همین سادگی حالا شما می توانید وارد اتاق بشید  نیشخند

 

درضمن اگه کلیدf12در چت روم بسته شده بود کلید های ترکیبیctrl-shift-deleteرو همزمان بزنید.

 

نظر یادتون نره.

TAKSTAR-HACKER بازدید : 14 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

با مرورگر گوگل کروم یا موزیلا برید به روم مورد نظر بعد توی کادر ارسال پیام به همه کلیک راس کنیدوگزینه
اخر رو بزنین توی صفحه اسکریپت باز شده که یه خطش ابی شده کلمهmax lengthرو پیدا کنین و عددد
روبروش رو بکنین مثلاا100000بعد اسکریپت رو ببندین حالا میتونین تعداد خطوط بیشتری تایپ کنین .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 212 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام در این قسمت می خواهم نحوه واردشدن به چت روم بعد از اخراج شدن رو یادتون بدمنیشخند

البته اینو یادم نره من بدون برنامه شما رو یاد می دم 

اول باید اگر از مرورگر موزیلا استفاده می کنید کلید ctrl-shift-delete رو همزمان فشار بدهید بعد باید همه گزینه ها رو تیک بزنید و روی clear nowکلیک کنید بعد باید وارد استارت بشید و در قسمت جستوجوش این کلمه رو وارد کنیدcmdوبعد اینتر بزنید همونطور که می بینید صفحه ی کوچکی برای شما باز میشه داخل ان صفحه دستور ipconfig/release رو تایپ کنید و اینتر بزنید بعد از زدن دستور بالا این دستور رو وارد کنید ipconfig/renewحالا دوباره اینتر بزنید وبعد مودم اینترنتتون رو خاموش کنید وبعد از چند ثانیه دوباره روشن کنید ،تموم شد به همین راحتی حالا شما می توانید دوباره وارد چت روم شوید در ضمن این رو یادم نره باید تاریخ سیستمتون رو نیز عوض کنید، تاریخ رو به 2016تغییر بدید. به همین راحتی. با دادن نظرات به ما در پیشرفت سایت کمک کنید.

 

نظر یادتون نره. 

TAKSTAR-HACKER بازدید : 21 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

روی محلی که باید اسم رو وارد کنید کلیک راست کنید و inspect element رو انتخاب کنید 


جلوی maxlength هر عددی که بود به 100 یا 1000 یا هر عدد بزرگی که میخواین تغییر بدید 


اگه کلیک راست بسته بود برای باز کردن منوی inspect از کلیدهای ترکیبی ctrl+shift+I یا f12 استفاده کنید. بعد از باز شدن inspect روی آیکون ذره بین کلیک کنید 


و نهایتا روی محل نوشتن اسم کلیک کنید تا کدهای اون قسمت نشون داده بشه و بتونید تغییرات رو اعمال کنید. 


بعد از تغییر عدد جلوی maxlength میتونید اسم مورد نظرتون رو بنویسید و وارد بشین 


موفق باشید .                {نظر یادتون نره. درضمن هر اموزشی خواستید بهم بگید تا براتون بزارم}

                                        {در قسمت نظرات در خواست های خود را وارد کنید}

TAKSTAR-HACKER بازدید : 28 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)


با سلام و خسته نباشید امیدوارم تعاریف بالا رو خوب یاد گرفته باشید.

در این جلسه ما به شما طریقه بدست آوردن اطلاعات رو از یک تارگت میگیم. بالاخره هر کسی که میخواد کاری انجام بده

در بارش تحقیق میکنه و یه سری اطلاعات بدست میاره خب ما هم همین کارو میکنیم.

من از این سایت استفاده میکنم . گفتم بزارم تا شما هم ازش استفاده کنید.

کد:
http://whois.domaintools.com

خب فرضا ما یه تارگتی داریم که میخوایم ازش اطلاعات بدست بیاریم:

تارگت :

کد:
ashiyane.org

خب ابتدا وارد سایت domaintools.com میشم سپس در کادر Lookup Domain and IP Ownership Records ادرس تارگت

رو بدون
 www و http تایپ میکنیم. 

حال میبینیم که چه اطلاعاتی داده.


موفق باشید .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 36 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

رفتن به اتاق های رمز دار و یا اتاق مدیران یا ناظران در چت روم های   پی اچ پی  با

 

یک ترفند :

 

در چت روم ها عمدتا  اتاق هایی برای جلسات مدیران یا ناظران و یا اتاق های رمز دار تعبیه شده است . زمانی که ادمین مستران ، ناظران ، مدیران یا برخی کاربران در حال برگزاری جلسات حساس هستند و بی خبر از ذهن پلید برخی جاسوسان حتی به فکر آن ها هم نمی رسد که فردی بتواند به این اتاق ها نفوذ کند . 

زیرا این اتاق ها فقط برای مدیران یا ناظران تعبیه شده و یا حتی دارای یک کلمه ی رمز می باشد . خوب ساده ترین راه برای نفوذ به این گونه اتاق ها استفاده از مرورگر گوگل کروم می باشد .

در این حالت دو روش وجود دارد .یا راست کلیک در چت روم باز است یا بسته . اگر باز بود از روش زیر استفاده کنید .

ابتدا روی اتاق رمز دار راست کلیک کنید .

روی این گزینه کلیک کنید 

inspect element

در صفحه ای که باز می شود یک خط با رنگ آبی مشخص شده است 

روی این لغت دوبار کلیک کنید

room_not_allowed

آن را به این کلمه تغییر دهید 

rooms

اگر اتاقی که می خواهید به آن نفوذ کنید اتاق مدیران یا ناظران است این گزینه را باید ببینید

roomnotallowed20

که 20 شماره ی اتاق است (این لغت هم امکان دارد اندکی فرق داشته باشد )

روی لغت مذکور دوبار کلیک کنید و آن را به لغت زیر تغییر دهید 

room_20

همانطور که گفتیم عدد 20 امکان دارد تفاوت داشته باشد ، اگر تفاوت داشت آن را به جای عدد 20 جایگزین کنید 

خوب اگر رومی که می خواهید به آن نفوذ کنید رمز دار باشد باید ابتدا در خطی که با رنگ آبی مشخص شده است به دنبال این لغت بگردید 

pwroom20

روی این لغت هم دوبار کلیک کنید و آن را به لغت زیر تغییر دهید 

room_20

و همچنین گزینه ی زیر را پیدا کنید 

room_not_allowed

روی آن دوبار کلیک کنید و آن را به لغت زیر تغییر دهید 

rooms

اگر کلیک راست در چت روم بسته بود چه کنیم ؟

در کروم این راه را دنبال کنید 

tools>>>developer tools

در صفحه ای که باز می شود بین کد ها به دنبال زبانه ی زیر بگردید 

online list

سپس وقتی این زبانه را باز کنید اسامی روم ها می آید که طبق روال روش اول می توان آن ها را تغییر داد 

نکته1 :پس از انجام این تغییرات یک بار روی روم مورد نظر کلیک کرده تا وارد آن شوید 

نکته 2: اسم شما در رومی که می خواهید به آن نفوذ کنید نمی آید اما می توانید در آن به تبادل متن بپردازید

 

نظر یادتون نره .

TAKSTAR-HACKER بازدید : 39 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)

سلام... احوال شما ؟ اومدم که ديگه آموزش هک وبلاگ رو بگم تا تو گلوم نمونه!

شروع:ببينيد٬ ما برای هک کردن يک وبلاگ بايد حتما رمزش رو پيدا کنيم (بر خلاف سايت) همان طور که احتمالا خودتون بهتر از من می دونيد٬ پيدا کردن رمز بلاگ کار ساده ای نيست... يعنی به اين سادگی ها نيست /// اما راه توپی هست که همه از آن استفاده می کنند برای هک کردن : وقتی رمز خود را در پرشن بلاگ فراموش کنيد راهی جر اين نداريد که از گزينهرمز خود را فراموش کرده ام استفاده کنيد... برای پيدا کردن اين گزينه با يه رمز اشتباه توی پرشن بلاگ وارد شويد تا پيغام بياد که : رمز شما اشتباه است ! وقتی اين صفحه بياد يک قسمت جديد هم داره که نوشته : رمز خود را فراموش کرده ام اين دکمه را بفشاريد تا صفحه مربوط به آن باز شود... درون اين صفحه يک فرم وجود دارد که از شما می خواهد که ايميل خود و اسم وبلاگ را بنويسيد /./ خب ؛ قسمت اول که بايد اسم وبلاگ رو بنويسيد که مشکلی نداره ... به راحتی اسم اون وبلاگی که می خواهيد هکش کنيد را بنويسيد ... اما قسمت دوم : اين قسمت از شما ايميل می خواهد... برای پيدا کردن اون ايميل بايد وارد بلاگ طرف بشويد و از اونجا ايميل او را بخوانيد ... کاری نداره ؛.؛.؛ با اين کار رمز به ايميل ارسال می شود... اما مهم اينه که اين ايميل مال شما نيست و در حقيقت شما با اين کار رمز را برای اون شخص که صاحب ايميل است می فرستيد‌(توجه کنيد که در مرحله قبل هر ايميلی رو نمی تونيد بدين...بايد ايميلی که در بلاگ ثبت شده وارد بشه) حالا ما از اين مساله استفاده می کنيم و با پيدا کردن رمز ايميل طرف و وارد شدن به ايميل او ٬ رمزی که با استفاده از مرحله قبل به ايميل طرف فرستاده ايم رو در ايميل خود او می خوانيم... بقیه در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بیشتر خوشتان امده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 8,955